Wyszukiwarka:
Doświadczenie na busach a praca na C+E |
Autor |
Wiadomość |
tofikowski
Tym śmigam: MAN TGX 18.440
Wiek: 31 Dołączył: 11 Cze 2016 Posty: 14 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2016-06-20, 19:44 Doświadczenie na busach a praca na C+E
|
|
|
Witam wszystkich!
Niedawno zrobiłem prawo jazdy C+E, przede mną jeszcze egzamin z KW i plastiki do odebrania, i szukanie pracy :) mam takie pytanie, czy fakt, że wcześniej trochę jeździłem busami (pół roku po UE i prawie 2 lata w PL) pomaga choć trochę w lepszym wejściu w ten cięższy transport, czy są podobne procedury na załadunkach/rozładunkach i czy pracodawcy patrzą też na to pod względem zdobytego doświadczenia :)
Zachęcam do dyskusji |
|
|
|
|
|
huberto_88
Tym śmigam: Magnumka
Pracuję w firmie: krzak
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 109 Skąd: Maciejowice
|
Wysłany: 2016-06-20, 20:42
|
|
|
Napewno łatwiej robotę znaleźć bo lepsze takie doświadczenie niż żadne. Procedury pewnie też podobne. Tak samo stoisz pod firmą jak pies albo na parkingu w weekend i czekasz za robotą...
Szczerze mówiąc dziwię się, że jak liznąłeś ten temat pchasz się w to bagno głębiej no ale może taki rynek pracy jest dla ciebie.
Generalnie jak busami sobie radziłeś to na dużych też sobie poradzisz. Zresztą patrząc na coniektórych to chyba każdy by sobie poradził.... |
|
|
|
|
systemkwiat
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 5
|
Wysłany: 2016-06-21, 20:53
|
|
|
noooo ja podobny temat zakładałem tofikowski ! :)
ale na forum ciężko znaleźć kogoś komu się nie wiem ... może "podoba" ta robota, a ty wydajesz się
w miarę zadowolony ! Jak Ci się jeździło tym busikiem opowiadaj !
ile mniej więcej w miesiącu nabijałeś kilometrów i ogólnie jak wyglądały te 2.5 roku w trasie ?
Rozumiem, że też jesteś jeszcze świeży, dlatego Twoja opinia bardzo mi się przyda !
[ Dodano: 2016-06-21, 21:58 ]
wiem, że tachografów nie ma do 3.5 t więc podobno trzeba nieźle tyrać... 20 tyś km na miesiąc to podobno nawet taki standard, dla kogoś, kto się angażuje.
Jak jeździłeś na UE to może napisz jak wyglądają przepisy w Germany, bo tam podobno tachograf nie jest potrzebny, ale ręcznie trzeba wypełniać czas pracy kierowców.
Za kilka tygodni idę na szkolenie w sprawie rozliczenia i ewidencji czasu pracy kierowców, ale chętnie poczytam co mi napiszecie ;) |
|
|
|
|
tofikowski
Tym śmigam: MAN TGX 18.440
Wiek: 31 Dołączył: 11 Cze 2016 Posty: 14 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2016-06-22, 15:47
|
|
|
systemkwiat napisał/a: | a ty wydajesz się
w miarę zadowolony |
dobrze powiedziane - w miarę :D ogólnie z jednej strony mi się fajnie trafiło jak jeździłem po UE że miałem auto pod dom (3 letni sprinter blaszka) i brak normy paliwowej, z drugiej strony jednak niby system 4/1 a i tak 5,6 tygodni w trasie...no i nieszczęsna goła stawka z km... teraz kręcę się częściej wkoło komina, czasami trasy w Polskę, najczęściej 8 h i dom ;)
systemkwiat napisał/a: | ile mniej więcej w miesiącu nabijałeś kilometrów |
najwięcej 18kkm, najmniej - 8,5kkm
systemkwiat napisał/a: | Jak jeździłeś na UE to może napisz jak wyglądają przepisy w Germany, bo tam podobno tachograf nie jest potrzebny, ale ręcznie trzeba wypełniać czas pracy kierowców. |
Trzeba wypełniać tzw kontrollbuch (tachobook), ale i tak raczej żaden busiarz nie staje po 9 h, po prostu wypisuje drugą kartkę, oczywiście w granicach rozsądku :D ale warto mieć to przy sobie bo w razie kontroli można się pozbyć trochę jurków |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
http://www1.picturepush.com/photo/a/9147869/640/9147869.jpg |
|