Wyszukiwarka:
 




Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie zacząć na międzynarodówce?
Autor Wiadomość
Damian1996 


Uprawnienia: B,C,C+E,KW,KK
Wiek: 23
Dołączył: 21 Gru 2015
Posty: 37
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2017-05-06, 08:37   

Temat Demotransu już jest ;-)
 
     
Showtits 
Mrówa


Tym śmigam: Scania R420 2013r
Uprawnienia: B,BE,C,CE.HDS,KK,KW
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 176
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-06, 20:28   

Citroena podobno dobry pieniądz płaci i nowa flota ale z autopsji wiem że właściciel nie jest zbyt normalny (miałem nie przyjemność poznać)
 
     
dracon 

Pracuję w firmie: dopiero zaczynam
Uprawnienia: C+E
Wiek: 27
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-08, 13:55   

Showtits napisał/a:
Duvenbeck,Citronex te firmy wiem,że przyjmują bez doświadczenia bo jak sam szukałem pierwszej roboty to do nich psiałem.


a pracowałeś w którejś z nich, albo wiesz może jak tam jest?
 
     
Showtits 
Mrówa


Tym śmigam: Scania R420 2013r
Uprawnienia: B,BE,C,CE.HDS,KK,KW
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 176
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-09, 09:28   

Do duvenbecka miałem iść,ale wyprzedziła ich moja obecna firma.
Pieniądz ok 3800-4400 w podwójnej obsadzie.
Citronex wiem wem tylko tyle ,że ma nową flotę,ale tam jesteś pionkiem bo tych samochodó to on ma chyba ze 150
 
     
dracon 

Pracuję w firmie: dopiero zaczynam
Uprawnienia: C+E
Wiek: 27
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-09, 11:37   

dzięki za odpowiedź.
taka pensja to w porządku jak na początek? wiadomo że nie oczekuję kokosów, ale nie chcę też robić za darmo, dlatego chciałbym wiedzieć jaki jest standard dla świeżaka
w jakim systemie jazdy na podwójnej tyle wychodzi?

o Citronexie czytałem ostatnio sporo negatywnych opinii, podobno koleś po trzech miesiącach miał więcej długu niż zarobku, bo takie kary dowalają. nie ukrywam że się tego boję, na pewno jako nowy coś zwalę
 
     
świeżak

Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 16
Wysłany: 2017-05-19, 08:09   

dracon napisał/a:
dzięki za odpowiedź.
taka pensja to w porządku jak na początek? wiadomo że nie oczekuję kokosów, ale nie chcę też robić za darmo, dlatego chciałbym wiedzieć jaki jest standard dla świeżaka
w jakim systemie jazdy na podwójnej tyle wychodzi?

o Citronexie czytałem ostatnio sporo negatywnych opinii, podobno koleś po trzech miesiącach miał więcej długu niż zarobku, bo takie kary dowalają. nie ukrywam że się tego boję, na pewno jako nowy coś zwalę


Byłem na rozmowię w Duvenbecku podstawa 1600zł + 140 zł diety zagrniacznej i chyba 90 krajowej, a może 120 zł w każdym bądź razie w tych granicach. Niby premie za ekonomiczną jazdę, ale nie pamiętam ile... Auta raczej słabsze i o mniejszych kabinach (przynajmniej te co widuje) a towar niby automotive więc o może być ciężko o niskie spalania. Realnych zarobków nie znam bo odpuściłem tą firmę :)

Obecnie jeżdżę w podwójnej obsadzie i to do mnie jest dobierany drugi kierowca z tym którym zaczynałem przygodę odszedł :-( niestety co rusz męczę się z "doświadczonym" driverem. Niestety (nie generalizuje) ale trafiłem na dwóch którzy dali mi popalić i nie potrafili się pogodzić z tym, że to ja młody driver "rządzę" na pokładzie. Każdy normalny człowiek chyba rozumie, że skoro ja jeżdże dłużej w tej firmię i mnie przełożeni znają to zwracają się do mnie i mi powierzają karty/pieniądze i ode mnie oczekują by wszystko było okej. Nabieram doświadczenia i pewnie wiele mógłbym się nauczyć od doświadczonego kierowcy, ale nie dało się... Kończąc ten wywód to ja zajmuje dolne łóżko dla obu Panów to hańba była...

Odezwij się kolego na priv jeśli nadal szukasz pracy:P robota jest okej, często w domu, stałe trasy. Kasa lepsza niż w duvenbecku, ale generalnie szału nie ma :P Na początek jest okej i jeśli mi się uda znaleźć normalnego człowieka to zamierzam tam dalej pracować. Oczywiście ja o zatrudnieniu nie decyduje, ale szef sam mówi żebym sobie kogoś znalazł :D

P.S

Normalny dla mnie to ktoś kto:

-jest czysty i sprząta po sobie jestem uczulony na porządek ;/
-nie pali
-nie mlaska mi przez pół trasy ogólnie podstawy kultury, szanujmy się...
Ostatnio zmieniony przez świeżak 2017-05-19, 08:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Showtits 
Mrówa


Tym śmigam: Scania R420 2013r
Uprawnienia: B,BE,C,CE.HDS,KK,KW
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 176
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-20, 10:31   

Właśnie to jest najgorsze w podwójnej obsadzie,nie wiadomo na kogo trafisz.
Ja osobiście nie chciałbym jezdzić w podwójnej,no chyba,że z teściem,ale wtedy musielibyśmy dołożyć drugą lodówkę bo by się % nie mieściły :D
 
     
świeżak

Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 16
Wysłany: 2017-05-20, 13:36   

Showtits napisał/a:
Właśnie to jest najgorsze w podwójnej obsadzie,nie wiadomo na kogo trafisz.
Ja osobiście nie chciałbym jezdzić w podwójnej,no chyba,że z teściem,ale wtedy musielibyśmy dołożyć drugą lodówkę bo by się % nie mieściły :D


Też miałem takie podejście do podwójnej ale tą są kółka na strzał jazda -pauza - jazda - pauza w domu.
Więc do drugi dzień pauze sobie kręcisz w domu i oczywiście weekendy również w domu.
nie ma koczowania w aucie we dwóch.
 
     
Showtits 
Mrówa


Tym śmigam: Scania R420 2013r
Uprawnienia: B,BE,C,CE.HDS,KK,KW
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 176
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-20, 20:44   

W takim trybie ok ,ale sam.sobid chyba nie wyobrażasz spać w 2 osoby w jednej kabinie .
Przynajmniej ja sobie nocki we dwóch nie wyobrażam.
 
     
Karol_P88

Tym śmigam: Actros MP3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 319
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-05-20, 20:49   

We 2 to kobietą można albo raz na rok z kimś innym jak już sie naprawdę pali, inaczej to nie ma sensu:)
 
     
Showtits 
Mrówa


Tym śmigam: Scania R420 2013r
Uprawnienia: B,BE,C,CE.HDS,KK,KW
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 176
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-21, 20:07   

No dokładnie.
Ja cały czas mógłbym z tesciem latać, z kobietą swoją nie za bardzo.bo byśmy się pozabijali ale tak codziennie np 3/1 w podwójnej to już lipa .
 
     
dracon 

Pracuję w firmie: dopiero zaczynam
Uprawnienia: C+E
Wiek: 27
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-07, 10:28   

gdzieś czytałem jak ktoś narzekał na typka z którym jeździł, podobno nie dość że to co jadł śmierdziało już niemiłosiernie, to potem jeszcze "uwalniał" z siebie ten aromat w postaci gazów. z jednej strony się obśmiałem, ale z drugiej to jakaś tragedia jak sobie pomyślę że można na kogoś takiego trafić
 
     
ronaldonasofie


Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 31
Wysłany: 2017-06-08, 09:29   

kurna historia jak z koszmaru. dlatego ja pozostanę przy solo, nie dałbym się już wsadzić do puszki z nie wiadomo kim, te czasy minęły
 
     
LevusPL 

Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 37
Skąd: Szczecinek/Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-25, 12:42   

Witam,

obdzwoniłem kilka firm które przyjmują bez doświadczenia. Gdzie dzwoniłem i czego się dowiedziałem? :

GLOBAL
- Na początek umowa zlecenie na okres próbny
- płatne z km 6,5E (jeśli jeździ się powyżej 10000 km) ale coś obliczenia mi wychodzą za duże lub 65E/dniówka
- auta nowe, wyposażone
- systemy jazdy w zależności jak przypiszą. Można jechać 4/2 a innym razem 2/2
- w razie wypadku, uszkodzenia firma ma OCP i nie płaci się za szkody
- GLOBAL to firma "matka" i w zależności gdzie później się trafi (5 firm jest pod nią) to wtedy są takie a nie inne systemy jazdy

UNION TRANSPORT
- umowa o pracę na początek system 3/1 przez 3 miesiące z trenerem (umowa zlecenie na okres próbny później umowa o pracę na czas określony)
- 4000zł na rękę na okresie próbnym później podstawa plus 50E diety zagranicą
- na tą chwilę mają komplet interesantów
- jest możliwość wyboru systemu jazdy
- np u nich 2/2 to jest tzw. pół etatu czyli 875zł netto

MARATHON
- Na przyuczeniu gołe 2000zł netto później podstawa + diety i premie za bezszkodową jazdę
- lojalka 6000zł malejąca z każdy miesiącem
- auta w pełni wyposażone
- serwis jest ale żarówki czy koła samemu wymieniamy (chyba że koło będzie mocno zapieczone)

GÓLCZ I SYNOWIE
- niestety mieli komplet a pan po drugiej stronie słuchawki nie był zbyt rozmowny i nie chciał odpowiadać na pytania

HIT TRANSPORT
- szukają bardziej osób z okolic niż dojezdnych
- najniższa + delegacje itp więc wychodzi ok 4-5k
- system jazdy 2/weekend oraz do uzgodnienia
- auto przypisane do kierowcy

DAW-TRANS
- na przyuczeniu ADR podstawowy!
- 2 dni szkolenia na terenie firmy, badania
- 1,5 mca jazda z trenerem później system 2/1 i 2/2
- 3000brutto + diety (średnia ok 5-6k)
- kierowcy rozwożeni są do aut i tak samo zabierani do bazy
- lojalka na 6 mcy ale nie mówili wysokości

HSF LOGISTICS
- najpierw zapraszają na jazdę testową ok 4h (bezpłatnie)
- jeśli się nadaje to na kolejne 20h i tu jeśli dobrze zrozumiałem jest za to płacone
- umowa o pracę na 3mce podczas okresu szkolenia, jazda w systemie 2/1
- płaca podstawowa 2000brutto + 40zł za ryczałty (nie wiem o co dokładnie chodziło) czyli wychodzi 2000zł netto + 50E dieta zagraniczna = ok 6000zł
- systemy 2/1, 3/1, 4/2
- lojalka na rok w postaci spłacenia szkolenia (paliwo) 250zł/h czyli 5000zł

MEXEM MIASTKO
- najniższa krajowa + diety wszystko na konto płacone 5-6k
- okres ten szkoleniowy to na czas 3mcy, diety są niższe podczas szkolenia o połowę czyli ok 25E później normalnie
- system jazdy: weekendy w domu

TO by było na tyle. Nie za dużo ale najważniejsze kwestie napisane. Jak widać na międzynarodówce płacą podobnie.
 
     
bestdriver

Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 5
Wysłany: 2017-11-13, 11:34   

Chcesz zacząć swoją karierę w transporcie?Ale nie masz doświadczenia? Zgłoś się do projektu Young Best Driver ! Damy ci wiedzę i staż w renomowanych firmach z całej Europy !
Co oferujemy
Nowoczesne kwalifikacje - YOUNG BEST DRIVER
5 dniowy praktyczny kurs uczący wykonywania zawodu kierowcy międzynarodowego.
(Możliwość nadania kodu 95 podczas rozszerzonego kursu).
Zakwaterowanie, nauka na najnowocześniejszym sprzęcie poprzez najlepszych w Polsce instruktorów.
Po kursie oferujemy 4 miesięczny staż w sprawdzonej, rzetelnej firmie, na normalnych warunkach finansowych (podstawa + dieta). System pracy 2/1
Po kursie i stażu możliwość zatrudnienia w polskich, niemieckich, holenderskich czy brytyjskich firmach transportowych.
Kurs jest darmowy!

O kursie:
Zespół Szkoły Young Best Driver to ludzie, którzy od wielu lat są związani z branżą transportową, motosportem, dziennikarstwem motoryzacyjnym i szkoleniem kierowców. Wraz z partnerami stworzyliśmy rozwiązania edukacyjne, które pozwolą zdobyć niezbędną wiedzę, umiejętności oraz praktykę niezbędną na samym początku kariery w zawodzie kierowcy.

W trakcie kursu dowiesz się o:
- Wykorzystywaniu w praktyce Nowoczesnych systemach wspomagania kierowcy w ciągniku siodłowym i naczepie.
-Fizyce ruchu pojazdu w praktyce.
-Prawie Transportowym.
-Obsłudze cyfrowego tachografu w praktyce.
- Fizycznej obsługi telematyki- komputerów pokładowych.
-Czasie pracy kierowcy.
-Profilaktyce i zapobiegania chorobom zawodowym kierowców.
-Praktyczne zasady sterowania pojazdem członowym w ruchu drogowym oraz w trudnych warunkach (płyta poślizgowa).
-Mocowaniu ładunku w teorii i praktyce.

Kurs kończy się przyznaniem certyfikatu BBS. (Behavior Based Safety)

Podczas stażu do Twoich zadań będzie należało:

Obsługa naczep typu Walking floor.
prowadzenie dokumentacji dotyczącej przewożonego towaru.
Sprawdzenie stanu technicznego pojazdu i zgłaszaniu występujących awarii.
Prowadzenie pojazdu członowego na terenie Unii Europejskiej.

Wymagania:
prawo jazdy C+E.
otwartość na samokształcenie.
Mile widziana znajomość języków obcych.
Karta kierowcy
Co zyskasz:
Odbycie stażu w renomowanej firmie transportowej, gdzie zdobędziesz doświadczenie w transporcie międzynarodowym, w bardzo przyjaznej atmosferze, a wynagrodzenie nie będzie umniejszane za twój staż i doświadczenie. Średnie zarobki będą wynosiły 6000zł netto w systemie 2/1 (dwa tygodnie w trasie, tydzień w domu). Baza transportowa zlokalizowana jest w woj. Lubuskim i Wielkopolsce. Możliwość pracy w innych firmach transportowych ukierunkowanych na kształcenie przyszłych kierowców zawodowych.
Najbliższy kurs rusza 27 Listopada

Kontakt: Alexander Konowalczyk
tel. 505952908
email. akonowalczyk@bestdriver.pl
www.youngbestdriver.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Grafika: Shaxo | Wdrożenie: JacobCode.pl
Copyright © 2012 by FastKill.pl
http://www1.picturepush.com/photo/a/9147869/640/9147869.jpg