Kumaty czy nie, każdemu może się zdarzyć... |
Autor |
Wiadomość |
Deen
Tym śmigam: Volvo
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 17
|
Wysłany: 2013-11-01, 00:38
|
|
|
Na egzaminach uczą aby gasić autko przy podpinaniu kabli? |
|
|
|
|
|
Miś
Tym śmigam: Renault Premium 460dxi, 2013
Pomógł: 18 razy Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 559 Skąd: UK
|
Wysłany: 2013-11-01, 08:48
|
|
|
Do egzaminu tak, trzeba wyłączyć silnik i zapłon. Zresztą na egzaminie robi się wiele rzeczy których praktycznie nie wykorzystujesz w codziennej pracy. Chociażby podkładanie klinów pod koła. |
|
|
|
|
RadekNet
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 5 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2013-11-01, 14:55
|
|
|
Miś napisał/a: | Koledzy a załóżmy, że taka sytuacja zdarzyła się właśnie nam.
Stoisz na pomoście, wpinasz przewód z powietrzem. Zestaw zaczyna się toczyć co robisz? |
Czytajac taki temat czlowiek zaczyna rozumiec czemu kolchozy typu Stobart tak bardzo tzymaja sie (i czepiaja jesli ich nie przestzregasz!!) regul.
Stoisz na pomoscie, wpinasz przewod z powietrzem i ... chwile obserwujesz co sie dzieje z zestawem. Jesli ruszyl (czyli zlamales regule z hamulcem recznym w ciagniku i z recznym w naczepie) to wypinasz przewod blokujac hamulce. |
|
|
|
|
Miś
Tym śmigam: Renault Premium 460dxi, 2013
Pomógł: 18 razy Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 559 Skąd: UK
|
Wysłany: 2013-11-01, 18:36
|
|
|
Witam RadekNet.
Na jakiej podstawie piszesz że Eddie to kołchoz, bo tak mnie to zaciekawiło?
Rozumiem, że pracujesz tam ewentualnie pracowałeś i zostałeś przez tą firmę oszukany!
Kazali Ci łamać tacho a wynagrodzenie przychodziło z dwumiesięcznym opóźnieniem!
Pochwal się ile mil zrobiłeś dla Stobarta...
Bo skoro piszesz o firmie, że to kołchoz to musisz zapewne mieć z nią jakieś złe doświadczenia
W dodatku brawo! Rozwiązałeś zagadkę, tylko, że ta odpowiedź już została podana na pierwszej stronie. Czyli jednak niezbyt dokładnie czytasz ten temat... |
|
|
|
|
|
RadekNet
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 5 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2013-11-02, 14:08
|
|
|
Miś napisał/a: | Witam RadekNet.
Na jakiej podstawie piszesz że Eddie to kołchoz, bo tak mnie to zaciekawiło?
Rozumiem, że pracujesz tam ewentualnie pracowałeś i zostałeś przez tą firmę oszukany!
Kazali Ci łamać tacho a wynagrodzenie przychodziło z dwumiesięcznym opóźnieniem!
Pochwal się ile mil zrobiłeś dla Stobarta...
Bo skoro piszesz o firmie, że to kołchoz to musisz zapewne mieć z nią jakieś złe doświadczenia
|
Od kiedy "kolchoz" znaczy "oszust"?
Jak inaczej nazwac firme z tyloma samochodami? Firma rodzinna? ;)
Miś napisał/a: |
W dodatku brawo! Rozwiązałeś zagadkę, tylko, że ta odpowiedź już została podana na pierwszej stronie. Czyli jednak niezbyt dokładnie czytasz ten temat... |
Potraktuj to jako autoprzypomnienie dla utrwalenia.
Radek |
|
|
|
|
Miś
Tym śmigam: Renault Premium 460dxi, 2013
Pomógł: 18 razy Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 559 Skąd: UK
|
Wysłany: 2013-11-02, 15:00
|
|
|
chyba lepiej nazwać ją kolosem
Porównanie Stobarta do sowieckiej spółdzielni rolniczej, która pod przymusem odbierała chłopom ziemie i zmuszała ich do pracy na tej ziemi za niewielkie wynagrodzenie a w dodatku blokowała wydawanie dokumentów, żeby nie mogli swobodnie przejść procedur meldunkowych w innym miejscu jest chyba jednak nie dość trafne.
Dla mnie to jest oszustwo! |
|
|
|
|
RadekNet
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 5 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2013-11-02, 16:07
|
|
|
Miś napisał/a: | chyba lepiej nazwać ją kolosem
Porównanie Stobarta do sowieckiej spółdzielni rolniczej, która pod przymusem odbierała chłopom ziemie i zmuszała ich do pracy na tej ziemi za niewielkie wynagrodzenie a w dodatku blokowała wydawanie dokumentów, żeby nie mogli swobodnie przejść procedur meldunkowych w innym miejscu jest chyba jednak nie dość trafne.
Dla mnie to jest oszustwo! |
Mimo, ze mam urlop, to az tak bardzo mi sie nie nudzi, zeby historycznie filozofowac na forum o transporcie :) Co nie zmienia faktu, ze skads sie to okreslenie na wielkie firmy transportowe wzielo - jestes w niej tylko numerkiem, wyrobnikiem. |
|
|
|
|
Miś
Tym śmigam: Renault Premium 460dxi, 2013
Pomógł: 18 razy Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 559 Skąd: UK
|
Wysłany: 2013-11-02, 17:27
|
|
|
I bardzo dobrze się w tej roli czuję... |
|
|
|
|
|
RadekNet
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 5 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2013-11-02, 17:32
|
|
|
Miś napisał/a: | I bardzo dobrze się w tej roli czuję... |
Przykro mi, ale kazdemu wg potrzeb. Chociaz ja tez w zasadzie nie narzekam. |
|
|
|
|
Miś
Tym śmigam: Renault Premium 460dxi, 2013
Pomógł: 18 razy Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 559 Skąd: UK
|
Wysłany: 2013-11-02, 17:52
|
|
|
niepotrzebnie jest Ci przykro. To jest moje życie i droga którą świadomie wybrałem. To co robię sprawia mi ogromną przyjemność i nie zamienię tego na nic innego. Przynajmniej w tym momencie, chociaż mógłbym... |
|
|
|
|
keycey
Tym śmigam: Mercedes Actros
Wiek: 32 Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 20 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2013-11-04, 11:34
|
|
|
Sytuacja z opadaniem naczepy zdarza się nie tylko świeżakom Wczoraj np widziałem efekt po opadnięciu, samego incydentu nie, akurat to była jakaś stara Scania, tył miał dziwnie wysoko podniesiony, a za kierownicą starszy pan, tzw fachura |
|
|
|
|
Miś
Tym śmigam: Renault Premium 460dxi, 2013
Pomógł: 18 razy Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 559 Skąd: UK
|
Wysłany: 2013-11-04, 18:10
|
|
|
Z tymi starszymi Panami to tez nigdy nie wiadomo o co chodzi... Całe życie śmigał sobie taki Staroszkiem 28 w lepszej wersji 200 (jak który miał wspomaganie kierownicy to był gość!) na trasie z Pacanowa do Ciechocinka! Teraz się po przesiadali na zachodnie fury i myślą, że rozumy pozjadali |
|
|
|
|
|
keycey
Tym śmigam: Mercedes Actros
Wiek: 32 Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 20 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2013-11-05, 16:42
|
|
|
Znam przypadek gościa który całe życie w betoniarni woził (robi to dalej) towar Kamazem z przyczepą , Kamaz niestety poszedł na handel więc kupili Volvo z naczepą. Pierwsze kursy ładnie zamiatał palety na placu Pneumatyka w siedzeniu, a po co ? Kamazem się jeździło bez to i tym tez, klocki pod siedzeniem A najlepiej jak przyjdzie jeździć fachura z patelni na normalną naczepe, majtki się pocą przy zwykłym cofaniu |
|
|
|
|
caro86wlkp
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Sty 2014 Posty: 35
|
Wysłany: 2014-01-01, 19:38
|
|
|
Miś napisał/a: | Koledzy a załóżmy, że taka sytuacja zdarzyła się właśnie nam.
Stoisz na pomoście, wpinasz przewód z powietrzem. Zestaw zaczyna się toczyć co robisz? |
odpinasz czerwony przewód. naczepa powinna zahamować. tak przynajmniej jest w przyczepach z obrotnicami. w naczepach powinny być podobne zawory sterujące. |
|
|
|
|
moon
Żyje się tylko 1 raz
Tym śmigam: T4 + Palio;)
Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: 2014-02-15, 23:50
|
|
|
caro86wlkp napisał/a: | Miś napisał/a: | Koledzy a załóżmy, że taka sytuacja zdarzyła się właśnie nam.
Stoisz na pomoście, wpinasz przewód z powietrzem. Zestaw zaczyna się toczyć co robisz? |
odpinasz czerwony przewód. naczepa powinna zahamować. tak przynajmniej jest w przyczepach z obrotnicami. w naczepach powinny być podobne zawory sterujące. |
tak i to się nazywa merytoryczna odpowiedz w 1 poście - BRAWO. Aż dziw bierze że w jednej grupie zawodowej tyle uszczypliwych uwag....czy to jakaś Polska przypadłość ? - nie sadze !!! |
|
|
|
|
|