Wyszukiwarka:
 




Poprzedni temat «» Następny temat
Ciągnik z dwoma bakami
Autor Wiadomość
Piotrek83op 

Tym śmigam: MAN TGA 18.480 (5 Star)
Pracuję w firmie: GTV
Uprawnienia: B,B+E,C,C+E
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: opole
Wysłany: 2014-02-26, 19:38   

Przewód który łaczy kotly ma zawór który puszcza zupe tylko w jednym kierunku tzn z małego do duzego wiec jezeli chcemy zatankowac pod sam korek pierwszy tankujemy ten który ma smoka a potem zalewamy małego ;)
 
 
     
najw

Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-04-25, 08:08   

Dokładnie jak napisał kolega wyżej. Trzeba jednak wyjątkowo uważać na przewód, bo ten uniwersalny lubi mieć dziury.
 
     
andrzej1985r 

Pracuję w firmie: bezrobocie niestety
Uprawnienia: B C E
Wiek: 39
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 16
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2014-05-12, 21:38   

Co do kotłów ja w volvo mam np 2x400l i niestety kto ma volvo musi lać po równo w oba bo się zapowietrzy menda jedna z doświadczenia wiem a drugie że w tej marce trzeba czyścić sita w smokach. A co do odpowietrzania najszybciej na plaka bądź inny dezodorant ale trzeba być w dwie osoby ,bądź klucz i pompować i popuszczać każdy wytrysk ale nie zawsze działa. A zasada podstawowa świeci księgowy to leje chociaż za 100l bo później jest kłopot.
A w przypadku vovla bądź renault na volvie kontrolać przebieg i spalanie oraz wskaźnik paliwa, bo potrafi wypić zupe tylko z jednego kotła i później jest zdziwienie bo mam paliwo a zgasło. Wiem przerabiałem temat m.in na moście królowej elżbiety magnum mi wypiła z jednego kotła paliwo a z drugiego nic i mialem przyjemność być holowanym na parking vos'y i całąnoc przelewać paliwo :-?
 
     
huberto_88 

Tym śmigam: Magnumka
Pracuję w firmie: krzak
Uprawnienia: A, B+E, C+E, D+E, KW, KK, widlaki
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 109
Skąd: Maciejowice
Wysłany: 2014-10-04, 15:38   

Panowie, a powiedzcie mi taką rzecz. Ile powinno wejść paliwa po odbiciu pistoletu, żeby pałki nie przegiąć? Trochę można jeszcze nalać ale ile to jest, żeby później się paliwo nie wylewało?
W ciepłe dni wiem, że nie jednemu się to przydarzyło.
 
     
Bauer 

Tym śmigam: DAF XF105.410
Uprawnienia: B,C,CE,KW
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 102
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2014-10-06, 09:52   

IksDe7 napisał/a:
Jeden fabryczny, a drugi dołożony


No to kolega niech się nie zdziwi jak mu przyjdzie kilkaset euro zapłacić za zamontowanie dodatkowego zbiornika paliwa nielegalnie.
 
     
Krzycho 

Uprawnienia: A,B,C,C+E,KW,ADR+Cysterny
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 47
Wysłany: 2014-10-06, 18:01   

huberto_88 napisał/a:
Panowie, a powiedzcie mi taką rzecz. Ile powinno wejść paliwa po odbiciu pistoletu, żeby pałki nie przegiąć? Trochę można jeszcze nalać ale ile to jest, żeby później się paliwo nie wylewało?
W ciepłe dni wiem, że nie jednemu się to przydarzyło.


Na czuja:) To jest właściwie tak,że te pełne kotły to są potrzebne tylko księgowym do zrobienia rozliczeń a kierowca musi się bidny pocić czy mu spuchnie ropa w zbiorniku czy nie.No ale takie życie.
 
     
Bauer 

Tym śmigam: DAF XF105.410
Uprawnienia: B,C,CE,KW
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 102
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2014-10-08, 23:52   

W sumie nie wiem jaki to dylemat w tankowaniu paliwa ;) Ja w swoim aucie w zależności jak podjadę pod dystrybutor tankuję najpierw zbiornik po drugiej stronie dystrybutora a na koniec ten koło dystrybutora tak by wlać równą ilość. Ważne by nie tankować na włączonym zapłonie bo pompka chodzi i jak ktoś ma 2 zbiorniki to zanim przeciągnie wąż do drugiego baku to z tego pierwszego zdąży mu z 30L przepompować do drugiego i do pełna nie zaleje. ;)
 
     
Dawid90 

Uprawnienia: C+E, KK, KW, ADR+ Cysterny
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 28
Wysłany: 2015-06-16, 08:39   

Truckmaniac napisał/a:
Waldek80 napisał/a:
U mnie na kursie KW ktoś o to pytał jednego z prowadzących wykłady.

Odpowiedź, jaką uzyskał, była następująca: nie można przewozić więcej jak 1500l ON w zbiornikach paliwa ciężarówki i w tych granicach muszą się mieścić wszystkie ciągniki z dwoma kotłami (chodzi o łączną pojemność) - w przypadku zamontowania baków o większej pojemności każde ruszenie z miejsca z pełnymi kotłami byłoby już traktowane jako transport ADR.
Właśnie miałem o tym napisać. 1500 litrów to maksymalna pojemność zbiorników. Dodatkowo, żaden zbiornik nie może przekraczać pojemności 1000 litrów.




pojemność zbiorników stałych nie powinna przekraczać 1500 litrów na jednostkę transportową, a pojemność zbiornika zamocowanego na przyczepie nie powinna przekraczać 500 litrów. Nie wiem skąd wziąłeś ze żaden zbiornik nie może przekraczać pojemności 1000 litrów
 
     
michal87sc 
GhostRider


Tym śmigam: m62m, eu07 itp ;)
Pracuję w firmie: KOLPREM Sp. z o. o.
Uprawnienia: B
Wiek: 37
Dołączył: 04 Gru 2014
Posty: 2
Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-12-07, 21:16   

A ja widziałem ostatnio w Chałupkach :D jak gościu jechał na dwa baty :D:D:D::D stanął po środku i lewy bak z jednego dystrybutora, a prawy z drugiego :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Grafika: Shaxo | Wdrożenie: JacobCode.pl
Copyright © 2012 by FastKill.pl
http://www1.picturepush.com/photo/a/9147869/640/9147869.jpg