Ciągnik z dwoma bakami |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek83op
Tym śmigam: MAN TGA 18.480 (5 Star)
Pracuję w firmie: GTV
Uprawnienia: B,B+E,C,C+E
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 6 Skąd: opole
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:38
|
|
|
Przewód który łaczy kotly ma zawór który puszcza zupe tylko w jednym kierunku tzn z małego do duzego wiec jezeli chcemy zatankowac pod sam korek pierwszy tankujemy ten który ma smoka a potem zalewamy małego ;) |
|
|
|
|
|
najw
Dołączył: 25 Kwi 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 2014-04-25, 08:08
|
|
|
Dokładnie jak napisał kolega wyżej. Trzeba jednak wyjątkowo uważać na przewód, bo ten uniwersalny lubi mieć dziury. |
|
|
|
|
andrzej1985r
Pracuję w firmie: bezrobocie niestety
Uprawnienia: B C E
Wiek: 39 Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 16 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2014-05-12, 21:38
|
|
|
Co do kotłów ja w volvo mam np 2x400l i niestety kto ma volvo musi lać po równo w oba bo się zapowietrzy menda jedna z doświadczenia wiem a drugie że w tej marce trzeba czyścić sita w smokach. A co do odpowietrzania najszybciej na plaka bądź inny dezodorant ale trzeba być w dwie osoby ,bądź klucz i pompować i popuszczać każdy wytrysk ale nie zawsze działa. A zasada podstawowa świeci księgowy to leje chociaż za 100l bo później jest kłopot.
A w przypadku vovla bądź renault na volvie kontrolać przebieg i spalanie oraz wskaźnik paliwa, bo potrafi wypić zupe tylko z jednego kotła i później jest zdziwienie bo mam paliwo a zgasło. Wiem przerabiałem temat m.in na moście królowej elżbiety magnum mi wypiła z jednego kotła paliwo a z drugiego nic i mialem przyjemność być holowanym na parking vos'y i całąnoc przelewać paliwo |
|
|
|
|
huberto_88
Tym śmigam: Magnumka
Pracuję w firmie: krzak
Uprawnienia: A, B+E, C+E, D+E, KW, KK, widlaki
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 109 Skąd: Maciejowice
|
Wysłany: 2014-10-04, 15:38
|
|
|
Panowie, a powiedzcie mi taką rzecz. Ile powinno wejść paliwa po odbiciu pistoletu, żeby pałki nie przegiąć? Trochę można jeszcze nalać ale ile to jest, żeby później się paliwo nie wylewało?
W ciepłe dni wiem, że nie jednemu się to przydarzyło. |
|
|
|
|
|
Bauer
Tym śmigam: DAF XF105.410
Uprawnienia: B,C,CE,KW
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2012 Posty: 102 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2014-10-06, 09:52
|
|
|
IksDe7 napisał/a: | Jeden fabryczny, a drugi dołożony |
No to kolega niech się nie zdziwi jak mu przyjdzie kilkaset euro zapłacić za zamontowanie dodatkowego zbiornika paliwa nielegalnie. |
|
|
|
|
Krzycho
Uprawnienia: A,B,C,C+E,KW,ADR+Cysterny
Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 47
|
Wysłany: 2014-10-06, 18:01
|
|
|
huberto_88 napisał/a: | Panowie, a powiedzcie mi taką rzecz. Ile powinno wejść paliwa po odbiciu pistoletu, żeby pałki nie przegiąć? Trochę można jeszcze nalać ale ile to jest, żeby później się paliwo nie wylewało?
W ciepłe dni wiem, że nie jednemu się to przydarzyło. |
Na czuja:) To jest właściwie tak,że te pełne kotły to są potrzebne tylko księgowym do zrobienia rozliczeń a kierowca musi się bidny pocić czy mu spuchnie ropa w zbiorniku czy nie.No ale takie życie. |
|
|
|
|
Bauer
Tym śmigam: DAF XF105.410
Uprawnienia: B,C,CE,KW
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2012 Posty: 102 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 2014-10-08, 23:52
|
|
|
W sumie nie wiem jaki to dylemat w tankowaniu paliwa ;) Ja w swoim aucie w zależności jak podjadę pod dystrybutor tankuję najpierw zbiornik po drugiej stronie dystrybutora a na koniec ten koło dystrybutora tak by wlać równą ilość. Ważne by nie tankować na włączonym zapłonie bo pompka chodzi i jak ktoś ma 2 zbiorniki to zanim przeciągnie wąż do drugiego baku to z tego pierwszego zdąży mu z 30L przepompować do drugiego i do pełna nie zaleje. ;) |
|
|
|
|
Dawid90
Uprawnienia: C+E, KK, KW, ADR+ Cysterny
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Cze 2015 Posty: 28
|
Wysłany: 2015-06-16, 08:39
|
|
|
Truckmaniac napisał/a: | Waldek80 napisał/a: | U mnie na kursie KW ktoś o to pytał jednego z prowadzących wykłady.
Odpowiedź, jaką uzyskał, była następująca: nie można przewozić więcej jak 1500l ON w zbiornikach paliwa ciężarówki i w tych granicach muszą się mieścić wszystkie ciągniki z dwoma kotłami (chodzi o łączną pojemność) - w przypadku zamontowania baków o większej pojemności każde ruszenie z miejsca z pełnymi kotłami byłoby już traktowane jako transport ADR. | Właśnie miałem o tym napisać. 1500 litrów to maksymalna pojemność zbiorników. Dodatkowo, żaden zbiornik nie może przekraczać pojemności 1000 litrów. |
pojemność zbiorników stałych nie powinna przekraczać 1500 litrów na jednostkę transportową, a pojemność zbiornika zamocowanego na przyczepie nie powinna przekraczać 500 litrów. Nie wiem skąd wziąłeś ze żaden zbiornik nie może przekraczać pojemności 1000 litrów |
|
|
|
|
|
michal87sc
GhostRider
Tym śmigam: m62m, eu07 itp ;)
Pracuję w firmie: KOLPREM Sp. z o. o.
Uprawnienia: B
Wiek: 37 Dołączył: 04 Gru 2014 Posty: 2 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 2015-12-07, 21:16
|
|
|
A ja widziałem ostatnio w Chałupkach :D jak gościu jechał na dwa baty :D:D:D::D stanął po środku i lewy bak z jednego dystrybutora, a prawy z drugiego :D |
|
|
|
|
|